Περιγραφή Μαθήματος


Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Εισαγωγικές έννοιες στα Γραφικά – Εγκατάσταση OpenGL – Εκτέλεση Βασικού κώδικα – H αρχιτεκτονική Pipeline 2. Γραφικά σε δύο διαστάσεις – Πρωταρχικά γραφικά αντικείμενα – λειτουργίες Viewport – Animations 3. Στοιχεία Γραμμικής Αλγεβρας και Αναλυτικής Γεωμετρίας. Η βιβλιοθήκη GLM 4. Προγραμματισμός τρισδιάστατων γραφικών – Ορθοκανονική προβολή και προβολή με προοπτική – Κάμερα (Lookup) 5. Κατασκευή Κλάσεων για εύχρηστη διαχείριση των Shaders 6. Σχεδίαση/Διαχείριση γραφικών αντικειμένων (OBJ) – Το λογισμικό Blender 7. Textures 8. Σχεδίαση/εισαγωγή φωτισμού στην OpenGL 9. Κατασκευή Εφαρμογών / Προσομοιώσεων 10. Πρόσθετες δυνατότητες της OpenGL

Στοιχεία Μαθήματος


Κωδικός μαθήματος:  ΥΦΕ225

Μάθημα:  Ειδίκευσης Επιλογής

Εξάμηνο:  Δεύτερο Εξάμηνο

Ώρες / εβδομάδα:   3

Πιστ. Μονάδες (ECTS):  7.5

Διδάσκοντες:  Γ. Βουγιατζής